Κοινοποίηση

Μία νέα, σύγχρονη, ηλεκτρονική εφαρμογή βρίσκεται στη διάθεση των πολιτών από τον Δήμο Ζωγράφου. Πρόκειται για την ηλεκτρονική πλατφόρμα «Υπηρεσίες Ραντεβού» με την οποία οι δημότες μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με τις υπηρεσίες του Δήμου Ζωγράφου... με ένα κλικ. Με τον τρόπο αυτό, ο Δήμος Ζωγράφου εκσυγχρονίζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες, δίνοντας τέλος στις πολύωρες αναμονές και ουρές στα γκισέ.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι διαθέσιμη μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου www.zografou.gov.gr στην ενότητα «Γρήγορη Πρόσβαση», όπου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την υπηρεσία, το θέμα για το οποίο επιθυμεί να πραγματοποιήσει το ραντεβού του καθώς επίσης την ημέρα και την ώρα του ραντεβού.

Ο χρήστης, κατά την επιλογή του ραντεβού του, θα πρέπει να  συμπληρώσει τα στοιχεία του, όπως ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας και e-mail.

Επίσης, παρέχεται στον πολίτη η δυνατότητα να ενημερωθεί και για τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσει στην υπηρεσία.

Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι οι πολίτες μπορούν να αιτηθούν προκειμένου να εκδώσουν και ηλεκτρονικά πιστοποιητικά μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου  Ζωγράφου https://aitimata.zografou.gov.gr/

Μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικών Πληρωμών που παρέχεται από την Ιστοσελίδα του Δήμου μας https://www.zografou.gov.gr/egwebapps/home προσφέρονται οι παρακάτω υπηρεσίες προς τους πολίτες: Βεβαιωμένες Οφειλές: Εξόφληση των οριστικοποιημένων οφειλών σας προς τον Φορέα.

Επίσης υπάρχει  δυνατότητα μέσω του 15305 για θέματα Καθαριότητας – Πρασίνου και Ηλεκτροφωτισμού.