Κοινοποίηση

Ο Δήμος Ζωγράφου συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», επιλύοντας άμεσα τα προβλήματα που αναφέρουν οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville που αφορούν στο διάστημα μεταξύ 1 Ιανουαρίου και 31 Δεκεμβρίου 2020, καταγράφηκαν 1.356 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί 860, δηλαδή το 64%, ενώ περισσότερα από 260 αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και η επίλυσή τους έχει ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφηκαν στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες “Ογκώδες αντικείμενο-παρατημένο” και “Όχημα-εγκαταλελειμμένο”. Επιπλέον, εστάλησαν 1.806 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη. Συνολικά, από την αρχή της λειτουργίας της πλατφόρμας, έχουν επιλυθεί 3.870 αιτήματα πολιτών και έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 1.754 δημότες.

Υπενθυμίζουμε ότι η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και απορριμμάτων, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

Επιλογή τοποθεσίας

Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

Προσθήκη φωτογραφίας

Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει άμεση και διαρκή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Ζωγράφου, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος ενημερώνει και επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Ο Δήμαρχος Ζωγράφου Βασίλης Θώδας δήλωσε: «Με όχημά μας τις νέες τεχνολογίες και σύμμαχο τον πολίτη, βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα από τη χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων. Ευχαριστούμε όλους τους δημότες που βοηθούν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε θέμα της καθημερινότητάς τους. Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε διαρκώς την εξυπηρέτηση και την αμφίδρομη επικοινωνία με τους δημότες».