Συγχαρητήρια στους υπέροχους αθλητές και την αθλήτρια του σωματείου της πόλης μας ΓΑΣ Ιλισος για τις σπουδαίες τους επιτυχίες το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου Ανδρών Γυναικών που διεξήχθη στον Βόλο.
Ευχόμαστε και εις ανώτερα και κάθε όνειρό σας να γίνεται πραγματικότητα!




Για την βελτιστοποίηση των πληροφοριών της ιστοσελίδας μας, μπορείτε να εκφράσετε οποιαδήποτε άποψή σας αφήνοντας ένα σχόλιο παρακάτω.