Κοινοποίηση

Για γνώση του Δήμου Ζωγράφου σχετικά με τη μελέτη του έργου κατασκευής τριών νέων σταθμών της Αττικό Μετρό σε Ζωγράφου, Ιλίσια και Γουδή αλλά και τη δημοπράτηση που ακολούθησε το 2017, χωρίς να έχουν σημειωθεί παρατηρήσεις ή ενστάσεις από τη Διοίκηση της κας Καφατσάκη κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, έκανε λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νικόλαος Κουρέτας, στη χθεσινή τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στον Δημοτικό Πολιτιστικό Πολυχώρο «Αλέκα».

 

Αττικό Μετρό: «Ως το 2017 που έκλεισε η διαβούλευση δεν μας έγινε καμία ένσταση από το Δήμο Ζωγράφου»

Όπως επισήμανε ο κ. Κουρέτας, «το έργο δημοπρατήθηκε το 2017. Αυτό σημαίνει ότι η μελέτη δημοπράτησης και όλες οι αδειοδοτήσεις ήταν ολοκληρωμένες το 2017 και η περίοδος της διαβούλευσης είχε λήξει το 2017. Από τη στιγμή που δημοπρατείται ένα έργο απαγορεύεται να αλλάξουν οι μελέτες. Είναι ξεκάθαρο ότι από το 2017 δεν έχει αλλάξει τίποτα, όχι μόνο στους 3 σταθμούς του Δήμου Ζωγράφου αλλά και στους 15 σταθμούς».
«Ό,τι δημοπρατήθηκε τότε ήταν σε γνώση όλων των συναρμόδιων Υπουργείων, Περιβάλλοντος και Ενέργειας , Μεταφορών και Υποδομών αλλά και όλων των Δήμων που περνάει. Είχαν ενημερωθεί από τη Διοίκηση της Αττικό Μετρό. Υπήρξε η περίοδος της διαβούλευσης που μπορούσαν όλοι οι Δήμοι να προβούν σε οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, διαφωνίες, επισημάνσεις, αλλαγές, απαιτήσεις», πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό.

Στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Ζωγράφου Βασίλης Θώδας εξέφρασε εκ μέρους των Ζωγραφιωτών τη δυσαρέσκεια για την απομείωση που υπέστη η περιουσία των δημοτών από τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, υπογραμμίζοντας ότι θα έρθει άμεσα σε επαφή και θα ενημερώσει και το Υπουργείο Μεταφορών αλλά και το Ελληνικό Κοινοβούλιο και επιφυλάχθηκε τη χρήση παντός νομίμου δικαιώματος του Δήμου προκειμένου να αναζητηθεί τρόπος άμβλυνσης των τετελεσμένων που δυστυχώς προέκυψαν από την ολιγωρία της προηγούμενης Διοίκησης.

Β. Θώδας: «Δεν συμφωνούμε με την απομείωση της περιουσίας μας»

«Ευελπιστώ ότι η Αττικό Μετρό θα ανταποκριθεί θετικά στο δίκαιο αίτημα του Δήμου μας. Φαντάζομαι ότι ένα τόσο δίκαιο αίτημα θα ικανοποιηθεί χωρίς να προσφύγουμε στα δικαστήρια, που αν αναγκαστούμε… θα το πράξουμε. Είναι εκ των ων ουκ άνευ να συζητάμε και να λέμε επειδή η προηγούμενη Διοίκηση δεν ήξερε, δεν είδε, δεν έκανε… πρέπει να πληρώσει ο Ζωγραφιώτικος λαός και ο Δήμος Ζωγράφου με αυτή την απομείωση της περιουσίας του; Θέλω να πιστεύω ότι και η Αττικό Μετρό θα συμβάλλει σε αυτήν την προσπάθεια ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη σε σχέση με την περιουσία του Δήμου Ζωγράφου. Θα ενημερώσω και την πολιτική ηγεσία γι’ αυτή την αδικία και θα διεκδικήσουμε άμεσα αντισταθμιστικά οφέλη.
Από τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Δ.Σ. το 2017 φαίνεται ότι προαναγγέλθηκαν επιτροπές που θα συζητούσαν κάποια αντισταθμιστικά, τα οποία δεν κατατέθηκαν ως προτάσεις ποτέ. Αντί να διεκδικηθούν αντισταθμιστικά, όπως λέγατε, ζημιώθηκε ο Δήμος με 530 λιγότερα τ.μ. από τα καταστήματα στην πλατεία Γαρδένια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θώδας, επισημαίνοντας ότι έχει ήδη προγραμματίσει συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών για να την ενημερώσει.