Ο Δήμος Ζωγράφου συγχαίρει θερμά τα κορίτσια του τμήματος βόλεϊ Κ18 του Ηλυσιακού, τα οποία κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο και αναδείχθηκαν δευτεραθλήτριες Ελλάδας στο Final 4 που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα.
Οι νεαρές αθλήτριες πραγματοποίησαν μια εξαιρετική πορεία, αγωνίστηκαν με πάθος, δύναμη και ψυχή, τιμώντας τον σύλλογό τους και την ιστορία του.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στην προπονήτρια Μαρία Αριστείδου, η οποία με συνέπεια, αγάπη και συστηματική δουλειά συνέβαλε καθοριστικά στην εξέλιξη και την επιτυχία της ομάδας.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν, επίσης, στη διοίκηση του Ηλυσιακού, που δημιούργησε τις κατάλληλες συνθήκες για αυτή τη σημαντική διάκριση, καθώς και στους γονείς των αθλητριών, που στάθηκαν δίπλα στα παιδιά τους σε κάθε προπόνηση και σε κάθε αγώνα, αποτελώντας ουσιαστικό στήριγμα της ομάδας.
Μπράβο σε όλες τις αθλήτριες για τη σπουδαία προσπάθεια και τη μεγάλη διάκριση!

Για την βελτιστοποίηση των πληροφοριών της ιστοσελίδας μας, μπορείτε να εκφράσετε οποιαδήποτε άποψή σας αφήνοντας ένα σχόλιο παρακάτω.