Κοινοποίηση
Συγχαρητήρια στους υπέροχους αθλητές και την αθλήτρια του σωματείου της πόλης μας ΓΑΣ Ιλισος για τις σπουδαίες τους επιτυχίες το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου Ανδρών Γυναικών που διεξήχθη στον Βόλο.
🏆την 1η θέση στα 5.000μ κατέκτησε ο Παναγιώτης Πετρουλάκης
🏆την 3η θέση στα 3.000μ στηπλ στην κατηγορία Κ23 και την 7η στην κατηγορία Ανδρών κατέκτησε ο Μάριος Μεσολώρας
🏆την 6η θέση στα 5.000μ γυναικών κατέκτησε η Παναγιώτα Βλαχάκη
🏆 την 9η θέση στα 5.000μ και την 11η θέση στα 1.500μ κατέκτησε ο Αλέξανδρος Μανιφάβας
Ευχόμαστε και εις ανώτερα και κάθε όνειρό σας να γίνεται πραγματικότητα!