ΚΕΠ

ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ

Οδός : Μπισκίνη 39 και Ισοκράτους
Τ.Κ. : 15772
Τηλ. : 2132023700 ΚΕΠ Μπισκίνη και Ισοκράτους
Fax : 2107712353
Ε-Mail : d.zografou@kep.gov.gr

ΚΕΠ Μπισκίνη: Δευτέρα- Παρασκευή 8.00 -20.00 και Σάββατο: 8.00-14.00

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού : Δευτέρα- Παρασκευή 8.00 -19.30 και Σάββατο: 8.00-13.30

ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤΑ ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ)

Οδός : Θεοδάμαντος 29 και Μαικήνα
Τ.Κ. : 15771
Τηλ : 21077 00 727- 781
Fax : 21077 90 450

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού : Δευτέρα – Παρασκευή 8.00-19:30, Σάββατο 8:00-13:30


Τι μπορεί να κάνει ο πολίτης στα ΚΕΠ:

Στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ο πολίτης μπορεί να πληροφορηθεί για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης και να προωθήσει προς διεκπεραίωση υποθέσεις, που σχετίζονται με φορείς του Δημοσίου. Έτσι αποφεύγει τις χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρίως περιορίζει τις μετακινήσεις του σε ένα μόνο σημείο (One Stop Shop).

Πως Λειτουργεί:

Ο πολίτης ενημερώνεται επιτόπου από τα εξειδικευμένα στελέχη του κέντρου για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης.

Αν θελήσει να υποβάλει κάποιο αίτημα, που αφορά μία από τις 420 διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνει σήμερα το Κ.Ε.Π., απευθύνεται σε ένα στέλεχος του κέντρου και συμπληρώνει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση.

Στη συνέχεια, η αίτηση αποστέλλεται μέσω του κέντρου στην αρμόδια υπηρεσία, όπου και γίνεται η πρωτοκόλληση. Το στέλεχος του κέντρου αναλαμβάνει να παρακολουθεί μέχρι τέλους την εξέλιξη της υπόθεσης, απαλλάσσοντας τον πολίτη από οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση και πιθανή ταλαιπωρία.

Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ο πολίτης μπορεί να παραλάβει τα δικαιολογητικά του από το Κ.Ε.Π. ή την αρμόδια υπηρεσία στην οποία απευθύνθηκε ή του αποστέλλονται στη διεύθυνση που επιθυμεί ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά.

Ποιες υπηρεσίες παρέχει:

Στο Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνονται:

  • Έκδοση φορολογικής ενημερότητας
  • Θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής
  • Επικύρωση φωτοαντιγράφων

Θέματα Νομαρχιών:

  • Ζητήματα κοινωνικής πρόνοιας (βιβλιάριο απορίας, οικονομικές ενισχύσεις, επιδόματα)
  • Υγειονομικά ζητήματα (επαγγελματικές άδειες ιατρικών και παραϊατρικών επαγγελμάτων)
  • Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων κ.ά.)
  • Έκδοση επαγγελματικών αδειών (των Διευθύνσεων Βιομηχανίας)

Θέματα Δήμων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις)
  • Εγγραφή σε δημοτολόγια, οικογενειακές μερίδες

Θέματα Πρωτοδικείων:

  • Έκδοση πιστοποιητικών (ποινικού μητρώου, ό,τι δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση, περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί μη πτωχεύσεως κ.α.)

Θέματα Ασφαλιστικών Ταμείων:

  • Κατάθεση αιτήσεων για συντάξεις
  • Βιβλιάρια ασθενείας (οικογενειακά και ατομικά)

 

Πληροφορίες όλο το 24ωρο από τη τηλεφωνική γραμμή 1500.